จังหวัดที่ปฏิบัติงาน : ตำบลมะขามคู่ อำเภอนิคมพัฒนา จังหวัดระยอง
อัตราที่รับ : 1 อัตรา
ระดับเงินเดือน : 25,000 - 30,000 บาท
รายละเอียดการทำงาน :
• Prepare application and supporting documents in acquiring Visa and Work Permit including relocation process for expat employee.
• To organize and perform travelling schedule
• Secretarial work such as booking hotel, accommodation, etc
• To prepare and take the minute of meeting
• To contact and prepare document for government register and legal related document
คุณสมบัติผู้สมัครงาน :
- Female, age between 25-35 years old
- Bachelor’s degree in Business Administration or related filed
- 3 - 5 years experiences in Administration function will be an advantage
- Proficiency in Ms Office Word, Excel and Power Point
- Good command of English
- Problem-solving skills, self motivated, positive thinking and willing to work under tight schedule and pressure
ประกันสังคม,ประกันสุขภาพ,ประกันอุบัติเหตุ,ค่าอาหาร,เบี้ยขยัน,เครื่องแบบพนักงาน,ค่าทำงานล่วงเวลา(OT),ตรวจสุขภาพประจำปี,อุปกรณ์เซฟตี้
ติดต่อ – สอบถาม – สมัครงาน :
คุณกาญจนา ทารินทร์
Packsys Global (Thailand) Ltd.
119 หมู่ 5 ซอย12 ถนนทางหลวงหมายเลข 36 ตำบลมะขามคู่ อำเภอนิคมพัฒนา
จังหวัดระยอง 21180
โทร : 038-917-164 ext.117
แฟกซ์ : 038-893-139
Email : hr_th@packsysglobal.com
Website : www.packsysglobal.com
เครดิต:http://www.jobturakan.com/packsys-global-thailand-ltd-รับสมัครงานธุรการ-ต/
เว็บไซต์ที่เกี่ยวข้อง:http://turakanjobthai.exteen.com/20130208/packsys-global-thailand-ltd-administration-officer
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น